Bestilling under DKK 5.000
Ønskes afbestilling af ordre under DKK 5000 inkl. moms, skal dette ske skriftligt til support@martinib.dk, minimum 7 hele hverdage før leveringstidspunktet. Du vil modtage en bekræftelse på at ordren af afbestilt.
Ønskes ændring af tidligere ordre, kan dette gøres indtil 5 dage inden det aftalte leveringstidspunkt. Dette skal ske skriftligt til support@martinib.dk. Du vil modtage en bekræftelse med ændringerne.
Ved afbestilling senere end 7 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler:
Afbestilles en ordre op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kræves der godtgørelse svarende til 75% af den samlede pris inkl. moms. Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, kræves der fuld pris for hele ordren.
Bestilling på eller over DKK 5.000
Ønskes afbestilling af ordre på eller over DKK 5000 inkl. moms, skal dette ske skriftligt til support@martinib.dk, minimum 14 hele hverdage før leveringstidspunktet. Du vil modtage en bekræftelse på at ordren af afbestilt.
Ønskes ændring af tidligere ordre, kan dette gøres indtil 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt. Dette skal ske skriftligt til support@martinib.dk. Du vil modtage en bekræftelse med ændringerne.
Ved afbestilling senere end 14 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler:
Afbestilles en ordre op til 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt, kræves en godtgørelse svarende til 25 % af den samlede pris, inkl. moms.
Afbestilles der op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kræves en godtgørelse svarende til 75% af den samlede pris, inkl. moms. Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, kræves der fuld pris for hele ordren.
Aflysning pga. COVID-19 eller anden pandemi – i de tilfælde, hvor myndighederne forbyder/anbefaler, at mødes i forsamlinger jf. regeringens restriktioner på pågældende tid.
I alle tilfælde, vil vi fra MIB, bestræbe os på, at finde alternativ dato, hvor det igen er tilladt og muligt at gennemføre arrangementet. Der kan være udgifter i forbindelse med planlægning, forberedelse og indkøb fra underleverandører, som ikke er mulig at annullere, og dermed skal betales af kunden.